Få dage efter Coop med Super Brugsen og Kvickly gik "til angreb" på discount, går konkurrenterne fra Dagrofa den anden vej anført at Meny.
For med deres nye prisprogram, ’Hverdagspris’, vil Meny sikre, at butikskædens kunder altid kan finde mere end 400 basisvarer til en pris på niveau med discountbutikkerne.
’Hverdagspris’ omfatter en lang række...
Konkurrenterne gik til angreb på discount - nu lancerer Meny ny discountserie
Richo Boss er tilfreds med, at Meny med 'Hverdagspris' fremover vil konkurrere med discountkæderne, men han garanterer at der også fortsat vil være fokus på den gode madoplevelse i Menys butikker. Foto: Dagrofa
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement